Live Your Life!! Lets Go Crazy

Friday, January 28, 2011

~perasaan bangga betukar menyesal~

salam semua..
ape habaq ??
heee
^_^
jumpe lg kite..
ni na share citer skit..
cm mane pasaan bangge tuh leyh btukar jd mnyesal
kisah ni jd mase aku blik awi tuh.
aku n family p kdai roti canai na mkn la kunun..
mamak dtg kt kami..
pastuh dgn bangga, riak dan takburnya aku oder la roti tisu..
hahaha..
yg taleyh bla tuh adk aku pon join oder menda same cm aku gak..
sekali smpai2 jew menggunung kerak roti..
pasaan aku time tuh memng malu n menyesal wat oder tuh..
hahaaa..
da la kerak jew..
isi tadak..
mentega jew lbih..
tanak oder roti tisu dah !!
ta knyang !!
huhu

p/s to u all..pk dlu sblum wa pesanan. jgan jd cm aku n adik aku..hahaha..slamber jew oder walopon kmi tataw cm new bntuk dy..haha
^_^

ni la wajah roti tisu
tp yg aku mkn tuh buruk lg..
xdak kari lak ue..
huhuu

No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik