Live Your Life!! Lets Go Crazy

Friday, January 21, 2011

~tension+boring = ???~

salam..
hye ollz...
haaaa !! msti u ollz tertnye2 an..
da knape plak ngn tension n boring uh..
ahaha..
seriously !! aku ta pnah ase sebosan ni dlm idop aku..
umm..tataw la pasai ape aku jd cm ney..
dan apabila bosan aku di'plus'kan dgn tension akibat boring sngt..
so dah mule lah mereng a.k.a senget aku ni..
dengan berbekalkan internet yg laju (almaklomlah tumpang blik kwn) hahahaa
aku menge'tag' org dgan lagu2 yg BEST bukn men lg..hahahaa
a halim , jefrydin n uji rashid..
ouh rindunyerr rumah..
kalo kt umah aku ni..
idop aku yg bosan jd ceria dek kerana lagu2 ni sume..
maklomlah dady yg pasang
takkn na tutup lak an..ahahhaha
memng best lah awi ni...
ilang segala tension yg ade..
^_^
p/s to korunk2 sume : heee...seandainye korg tension n kebetulan lak mase tuh tgah ujan xpon korg mls na kuar..korg dengar la lagu2 ni yek
  1. seruling ank gembala by jeffrydin
  2. di ambang sore by ahmad jais
  3. menunggu nasi minyak by hail amir n uji rashid
hah !! jgn lupe cube taw...
caw sinci !!
^_^





No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik