Live Your Life!! Lets Go Crazy

Monday, January 3, 2011

hari pertama sem 2

Salam..
Wahhh !! macam da lame jew aku ta bukak blog..
Bukan ape..almaklumlah internet terlalu PANTAS !! hahaa ^_^
Hari ni aku da start sem baru ari ni...alhamdulillah...segalanya berjalan lancar..
lega rasenya...fuhhh !!
Walaupun agak penat+mengantuk, aku tetap gembira.
Mane tak mengantuknya, biasa aku bangun 6.45 a.m dengan bantuan ro0mate aku kejutkan aku,
tapi pg tadi aku bangun 6.30 a.m secara sukarela..hahaa
Walaupun awal beberapa minit, aku tetap mengantuk..huahua
Disebabkan jadual aku sama sebijik sebangsa dngan kak ros, jadi kami pegi kuliah bareng2 td ^_^
Kelas pertama aku pkul 8 pagi tadi kelas advance kalkulus. Awal2 kelas dah lecturer ta masuk
Perkhh !! na kate epy ta jugak wo00..dlam kelas tuh, hanya secebis sahaja budak math temasuk aku
 ngan kak ros..hwaaaa !! mana geng2 aku dulu  T_T
Lepas kelas kalkulus, kelas sahsiah pulak. Punye la ramai pelajar kelas sahsiah td 0018..hahaa
Ta pnah aku duk dlam klas sikit cm ue..
Lecturer dy baik, tapi xtaw la kalau awal2 jew baik ble da start kuliah jd tegas kew..huhuu
Nama lecturer aku tuh pn. Junaninah binti mohd isa
Kate2 yg aku ta bleyh lupa yang terkeluar dr mulut dy
  1.  Gelak tuh gelak jugak..tapi ada makna ye !!
  2.  Kamu boleh bermesra dengan sy tp kne ingat sy bukan kawan awk


Kelas terakhir aku tuk hari ni adalah kelas math diskret dan akan diajar oleh cik zamzana..

W0w !! kalo dilihat memang lecturer dy baik2 ajew, tapi tataw la lg.

Aku harap esok lagi seronok sbb ade 2 kelas jew yakni kalkulus n sahsiah 

Hehee

^_^


p/s: to ollz

·         1st day kuliah kne bangun awal !! biar bersemangat sikit hari korg tuh

·         Buat persiapan malam sebelum g kuliah. Almaklomlah xcited state skit bru la naik

semangat tuh..

Adi0s !!

No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik