Live Your Life!! Lets Go Crazy

Wednesday, January 26, 2011

~perasaanku bercampur baur~

salam..
hye ollz !!
puh kanan !! puh kiri !!
jampi ta bg line truk..hahaha
hah !!
dah knape plak ngan prasaan aku ni ??...
haishh !! mcam2 !!
hah...
pasaan aku dlm minggu ni..
perkhh !! memng agak happy+terharu+xcited+wisaw~
tuh dia!! bukn men bnyk lg an pasaan aku yg bercampur2 ni..
name pun da bercmpur baur an..
ummm...
ni na start citer..
mule2 mse isnin, tuh dia..aku p bli tiket..kununyer na nek la bus mainan yg pendek uh...tp alih2..kne jaln kaki..aishh !! ta ke tblah 2 lutut aku na bjaln..huhu
mule2 jaln kaki dr kampus ke ktm besama my truely frenz
nurul, sakinah n fida..
memng huru hara jaln tuh kami wat..
xpecially aku ni hah !!
kalo korg na taw..aku plg elergic kalo na lintas jaln..
hahaha...
bleyh histeria aku diwatneyrr kalo biakn aku lintas sowg..
so mereka bertigalah yg bersama aku..
smpailah ke stesen ktm.
pastuh dgn slumber badaknyerr..
kmi menuruti cdangan fida tuk amik bus ke kampus dr pekan..fuhh !!
memng mandi peluh kitorg...haha  ^_^
tuh la kali pertama aku g pekan jaln kaki..
pengalaman tuh..
thanx korunk sbb sudi tman aku p bli tiket...tnpe korunk sumer ta blik la aku jwbnyerr..huhu
mo0d aku time ni memng xcited lah..teruje muje aku diwatnyerr dpt jaln kaki p pekan..haha

then kisah ari slase lak..klas sahsiah batal mood aku wisaw time tuh..tkt la kalo2 ade pape hal kew kt pn jun n ditmbh lak ngn asgment yg hampir ciap tp blom ag...
ingat na la tnye kt pn jun tp..tup tap tip !! pn xdak...
wisaw kuase due dah kat situ..
nsb bek la ade member2 group yg membantu ciapkn asgment tuh..
thanx to kak ros, jun n fara (kalo xclap aku la) haha n ktua kmi kamal..
thanx sesngt !!

ptg lak..
aku ade kelas EC (eng com)
huhuu..
time tuh memng berdebar gler..
almaklomlah na berforum dlm eng !!
mahu ta gerun aku diwatnyerr..
tp aku ta sngke...group aku dpt pujian dr miss firuz  ^_^
ni sume sbb group member aku yakni
kak ros, sakinah, mahizah n amzar
yg berusha tuk dpt markah n pujian cm tuh...
trime kasih sngt2..

mlm tuh plak..
na dijdkan cter..
di mana mlm pertama usrah atopun RPA group aku begerak..
fuhh !! best ouh !! ngtkn bosan...
naqibah kami tuh memng sporting sngt..
name dy kak dilah..
amik kos arab..
abs smua nama kitorg na taw mksudnyerr !!
mo0d time tuh xcited state  ^_^

 dan hari ni !!
hari rabu iaitu hari yg begitu memenatkan wat aku
sbb mlm aku ade kelas
bola keranjang
perkhh !! memng pnat sngat2 men..nsb bek mlm..hahahaa
org ta nmpk sngt  ^_^
n pas abs jew kelas aku trus menjalankan misi aku
iaitu MENGUTIP TIN dari rumah ke rumah !!
haishh !!
nsb bek la ade kwn yg snggup tman aku..
thanx sngt2 to nurmahizah bakri !!
i lub u 4 evar fwenz !!

okelah kengkwn !!
kite smbung esok lak ea..
ta sabaw asenyer maw pulang nek train esok !!
1st time ouh nek menda alah uh bersama2 dgan sakinal ismail..
mo0 ; ta sabaw !! gelojoh !! sume ade..haha

c yaaa !!
p/s to ollz !!
  1. segala apa yg berklaku pasti ada hikmahnya.jgnlah trus mengalah k !! yg pntg usaha dlu !!
  2. bersabarlah dengan ape yg berlaku , slagi bleyh sabar korg sabar k !!
  3. SAYA SAYANG KAWAN SAYA !!



No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik