Live Your Life!! Lets Go Crazy

Friday, January 14, 2011

minggu ke 2 kuliah !!

salam....
wahhh !! akhirnyaaaa... da 2 minggu aku berkuliah     0.o
takku sngka !!
haish !! dan minggu ni la minggu yg mana berakhirnya minggu tambah kursus..
ummmmmmmm  -_-
bencinyerrr !! tapi terpakse terima !!
arghhhhh !!!  xpnah sepanjang hayat aku ade kelas awi sabtu..
pada saat ini aku rase memang cam nak robohkan jew pusat ko..
arggggg !!!
geram !! geram !! geram !!
dan disebabkan tempat s**l tuh la kaki aku mlecet then ditmbah pulak dgan selsema..
tp xpek..
aku tahu yg aku terpakse terima walau pape pun jd
dan name pun prosedur..
not bad la kelas awi sabtu  ^_^
walawpun aku ta dapat balik dengan kerap mcm sem 1 dlu, aku tetap puas hati..
at least aku dpat cr kawan baru n jelajah
satu tanah jajahan kat utara ni !!
yezzzaaa !!
kelas aku utk sem ni memang agak seronok jugak bile ditengokkn balik..
students dlm kelas aku sem 2 ni x kurg hebatnyer n ta kurg gilenyerrr..
hahaaaa...
aku harap aku akn bersedia untuk harungi sem 2 ni dgn aktiviti yg aku bkal harungi !!
kalo tak kurus jugak sem ni aku tataw la...
huahua ^_^
baiklah ollz...
hah sblum tuh

ps to ollz: tabahkan hati n tenangkan fikiran korg sekiranya korg ta dpt na blik jumpe mak pak korg utk sepanjang sem..huhu...cm aku ni haaa....sabo jew la...

c yaaa
luv u ollz
^_^

No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik