Live Your Life!! Lets Go Crazy

Saturday, February 5, 2011

~aku orang kampung~

salam
hye korg sumer..!!
jumpe lg kite ye...
dlm entri kali ni...
aku adalah orang kampung !!
yesss !!
realitinya aku memang orang kampung
jiwa aku, hati aku, perangai aku, gaya aku
semualah tentang aku
adalah kampung
aku suka tengok kehijauan alam yg penuh dengan keunikan
cantik sangat
dan semua tu aku dapat tgok kat kampung aku
ROMPIN
(tanah tumpah darah mak aku lahirkan aku)
betapa bahagianya kalo aku dapat hidup kat sane selamanya
tapi...
hidup sebagai seorang pendidik perlukan pengorbanan
so..
aku akur dengan semua tuh sebab itu adalah pilihan aku
dan
bila aku da berjaya capai cita2 aku nanti
aku na majukan kg aku
sebab aku adalah orang kampung !!
tanpa kampung aku takkn pnah wujud
^_^


p/s to ollz
jangan lupa asal usul korg sume oke !!
bile da berjaya kelak jgan lupe dri..

ok..
papai ollz
c yaaaa
^_^

ni ade sedikit santapan mata tuk korg
ni lah jiwa aku

mencapap kat sawah org kejap

tuan punye sawah


No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik