cinta pada seseorang akan membuatkan kita rindu, cinta pada Allah akan membuatkan kita ingat padaNya, cinta pada kampong akan membuatkan kita sentiasa rindu dan sentiasa mengingatinya

Friday, February 18, 2011

bila hati dah rindu

salam..
hye ollz !!

waaaaaaah !!
bila hati ini rindu..
dah mule lah rase sebak di dada..

ouh keluargaku terchenta !!
apakah kabar korang suma di sana ??
rindu sangat na balik umah
na pelok n cium mak,
na salam bapak,
na gadoh dengan adik,
na sembang dngan along..

yang paling penting rindu sangat na gelak sama2 dengan fmily aku...
susahnya hidup kat tempat orang ni
na jumpa family pun susah

aku jeles bile tgk kawan2 aku balik
dan ada pulak tu ciap family dtg lawat lagi..
hwaaaaaaa  T_T

mak !! bapak !! along !! aini !! jia !!
angah rindu kat sume !!
angah naaaaa baliiiiiikkk !!

No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik