cinta pada seseorang akan membuatkan kita rindu, cinta pada Allah akan membuatkan kita ingat padaNya, cinta pada kampong akan membuatkan kita sentiasa rindu dan sentiasa mengingatinya

Saturday, February 12, 2011

~aku tak sempurna~

salam...
hye korg semua..
ummmm
>_<

aku tak sempurna ??
aku sedar akan kelemahan diri ini
mungkin aku ta layak untuk memilih
tapi..
setiap manusia inginkan yang terbaik untuk diri sendiri
begitu juga aku.
aku nak yang terbaik untuk mak dan bapak walau macam mana cara sekalipun
walaupun aku tahu keputusan yang aku akan buat itu akan melukakan hati aku sendiri
walau sepedih mana dan sepahit mana pun aku tetap akan lakukan
semua ni kerana ibu bapa aku
tiada yang lebih bermakna dalam diri ini selain mereka

aku tahu aku tak sempurna
aku berharap satu hari nanti akan ada insan yang sanggup terima ketidaksempurnaan aku ini

aku dah tak nak dilukai dan melukai orang lagi
cukuplah sekadar apa yang tlah aku lalui
bak kate orang pengalaman mengajar kita kematangan
aku sendiri pun tak tahu sama ada aku matang ataupun tidak
layak kah aku ??

ape yang penting kini
aku sedar kelemahan aku dan aku akan cuba perbaikinya selagi yang termampu

^_^

p/s to u ollz

korg jangan pernah patah semangat dengan ketidaksempurnaan yang ada dalam diri korg, sebaliknya korang kne bersyukur sekurang2nya masih ada lagi insan yang menyayangi dan menrima korg seadanya iaitu ibu bapa korg
0.o

wassalam




No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik