Live Your Life!! Lets Go Crazy

Sunday, February 20, 2011

~HaRy mEnGunDy~

salam..
hye ollz !!
fuhh !!
lepas suda tnggungjawab aku sbgai student UPSI !!
hahaha
minggu mengundi la katekan !!
ni i na story skit..

perkhhhh !! puuuyooooh !! mak aiiih !!
hah !! korunk na taw asal aku jd cm tu ??
hahaha
jawapannyer adalah aku terlalu teruja, terkejut, terkesima,  yg plg penting
TAKOT+GERUN
na taw pasal apew ??

cenggini citenyer..
sbnrnyer ni la penglaman pertama aku merasa cm new suasana mase mengundi
calon umum tu adalah calun utk U 
calon fakulti lak tuk fakulti lah an..

yg paling aku taleyh bla mase last day na bermanifesto yakni mlam tadi sbab ari ni da mengundi

mcam ni...mlm td punyelah aku heran mane tah dtgnyer bunyi hon kenderaan yg pelbagai bunyi smpai menganggu aku na tgk PERSONAL TASTE jew..
tetibe bunyi tu mkin dkat..
lpas ajew abs bunyi tuh dah mule dah bunyi sorakan yg aku rase bile dngar jew otomatik aku akan rase TAKOT sbabnyer da mcam na BERJIHAD dah aku dgor..
aishh !!
disebabkan ni pengalaman pertama aku..so aku sabo jew la an..
tkt tuh tetap ade la..
memang meremang lah bulu roma..
hah !! bunyi sorakan yg aku dgr tuh adalah daripada calon2 MAHASISWA PENDIDIK (pembangkang)..
dengar name pun da ckup bangge bg sesapew yg na jdi pendidik ni la an..
sbnarnyer bunyi hon2 tuh dtgnyer drpd penghuni KOLEJ ZA'BA(KZ) N KOLEJ AMINUDIN BAKI (KAB)..dyorang punye semangat sampai ke KHAR dyorg berkonvoi !!
punye la samangat !!

ade lg calon lain yakni MAHASISWA PIMPINAN BITARA(under admin) !!
hah !! yg ni lg la..kembang kempis idung bile dengo jew pkataan ni..haha

tiap mlm last week jew msti ade bunyi2 sorakan tuh...
aku pun tepikir..ta penat kew dyorg ney..
mane taknyer dgan usaha dyorg menampal poster dyorg lg kat satu kampus n kolej..
bagi aku, memang sngat penatlah..
mungkin semangat utk menang kowt yg membuatkan dyorang bersemangat...
yg paling bestnyer calon mahasiswa pendidik la..
dengan sorakan yg kuat tuh..
aku rase..memng da ilang la suare dyorg...bile da tadak suare cm new dyorg na wat presentation ???
haha 

cm tuh la citernyerr..
kalo korg na taw situasinyer..
mai la dtang UPSI..hehee
konpem xsesat punye la..
korg tgk kalo yg ade bnyk2 ketas kaler buru n kuning tuh...itulah kampuskuh yg terchenta !!
hahaha

pengalaman pertama mengundi agak best !!
^_^

p/s to u ollz
kalo u ollz rase bertangunggjawab..mengundilah calon yg korase ade bakat..jgan lak undi yg nsem lagi bergaya...oke !! hahaha

c yaa !!
mari la mari...
pegi mengundi..
jangan lupa kewajipan..
pada U korang !!!
lalalala





No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik