Live Your Life!! Lets Go Crazy

Sunday, May 15, 2011

~my dream~

assalamualaikum...
gud muorning evybody !!

huahua
^_^

ary ney aku na share skit tentang impian aku..~my dream~..YES !!
kalo na taw dream aku apew..meyh tekan ni...
hehe..

hah !! da taw blom ??..haha
amacam ?? hebat tak dream aku....sbnarnyerr aku da lame sngat2 na p tmpt tuh...tp...almaklomlah..'dekat sangat'..huhuu

kalo bleyh aku na g sane besama dgan jodoh aku..huhu
childishromantic gitu lorh !!
thats my dream..
da siap wat survey da..
siap penginapan pegi blik sume ade la dlam RM2000++..
YES !!
hahaha
mampukah aku ??.. aku mampu kew ??
kite tnguuu...

p/s to korunk..
slagi boleh capai impian korunk...berusahalah yek !! hehe...fighting ^_^

ni sdikit sajian mate wat u ollz
ouh ~my dream~

sleeping beauty's castle

No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik