Live Your Life!! Lets Go Crazy

Wednesday, May 4, 2011

jual mahal ??

assalamualaikum...
yoo0 !!  wassup !!
haha
^_^

ok..sudah !! sudah !!
umm...tajuk entry kali ni..."jual mahal"..haha
na tegelak aku ngn pkataan nih..

bukan apew..cite dy cenggini..
tadi ade sorg mamat nih..beriye na mintak no phone aku..(bajet hot jap)..
perkara yg paling2 aku ta suke sesngat adalah bagi no aku at org..
mane taknye..
dah la aku beli simcard nih RM10..patuh sesenagng jew dy na mintak..
berlemak arhh !!
memng takkan dapat arh dr aku !!
hahaha

then aku suh dy cari sendri..
rayu punye rayu
last2 dy ckp aku cmneyh :-
si mamat : jual mahal..t last2 kawen ngan laki2 jugak..

hahahahahaha
^_^
siyes aku ase cm na glak+na fire pon ade..almaklomlah geram+klako..huahua
wlawpn aku tataw ape status aku skng..ape yg pnting aku na amik lesen (tadak kne mngene ngn topik)

ok ollz !!
mummy i da memnggil suh tdo..esok skolah (part time job-anta adik p skolah) ok !!
haha

sblom tuh...
p/s to gurls yg diluar sana...berhati2lah dengan boys yg diluar sana okke !! pk dlu sblom na bg no uh  ^_^ haha...biarpun korg dicop jual mhal..tak mengape !! maruah itu penting !! lalaallala



No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik