Live Your Life!! Lets Go Crazy

Monday, May 2, 2011

abes suda sem 2

assalamualaikum..
peeewiiiit !!

alhamdulillah syukur..
telah tamat suda sem 2 aku sebagai pelajar UPSI..
dan pada saat, detik dan ketika ini aku sedang besenang lenang di rumah..
yesss !!!
akhirnyaaa...masa yg aku tunggu2 telah dan sudah pon tibe...da 2 ari pon..
haha...
alaa...awal maseh !! still leyh tls entry lg an ?? an ?? haha

ni na habaq mai..
memng penat r driver merangkap ayahndaku terchenta..
mane taknyer kne drive dari PAHANG ke TG MALIM demi anaknyer yg comel nih..
huhu...
kecian kat my dady..
bukn tuh sajew...yg aku na gtaw bapak aku penat tuh..lepas smpai jew umah tibe2 mak becakap pasal kampung aku kat ROMPIN...
perkhh !! secare tibe2 bapak den ajak p blik kg plak..pada hari yg sama lak uh almaklomlah demi nak memncing pnye pasal....sanggup wo0ou !!.
mane taknyer rompin la katekan..banyk ikan yg tgah tnggu..haha
n skang my bapak da demam..huhuu...

sblom balik tadi..ternampak lak kemalangan..memng jem truk spnjang jalan..mane taknyer..kete tebalik btol2 kat tgah jalan..memng bezikir aku n mak mase lalu kt sblah kete tuh..
ngeri tengok keadaan..
umm..

ape yg paling penting aku skang da abs tahun pertama..
alhamdulillah 
^_^

p/s to u ollz 
*sabar itu penting sbb mase yg korg tunggu2 tuh akn tibe juge nanti (kalo yg tgah tnggu mase la..haha)








No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik