Live Your Life!! Lets Go Crazy

Friday, April 29, 2011

@>--Tak sAbArnyiEr --<@

assalamualaikum..

ta sabar ??
haha
memang aku tengah tak sabar sangat2 nak tunggu hari esok..
waaaa !!

for da 2nd time familyku dtg perak yg penting dtg untuk menjemput aku..
rindu sangat kat mak, bapak, along, jiha n adik kecik aku..
huhuu

yippie !!
aku da ta rase na exam da ni...
rase cam nak balik jew tros..haha

buku pon ta bace..lalala
almaklomlah aku ni seorang "pencita buku" haha...
pantang nampak buku trus jatuh cinta (tdo besama buku)

humm..

ape yg plg penting..aku memng ta sabar sangat2 na balik n nak lpaskan segala kedukaan yg aku lalui kat sini..dan juga melupakan orang yg dah lupekan aku...

yess !!

huarghhhh  *_*

ngntok sudah..
ayuh ngorok..
bahhaa

nytez ollz !!

p/s to korunk2
sabar itu separuh drpd iman..kalo ase da ta sabo sngt tulis blog yek !! hakhak

adios
salam
^_^

1 comment:

jOm mEngKriTik