Live Your Life!! Lets Go Crazy

Wednesday, April 13, 2011

hari ini dalam kenangan

salam ukhwah buat semua..
waaa...
lama suda ta tulis entry baru..
rindu deyh sama u ollz
^_^

hari ni aku rasa adalah hari yg paling bermakna dlam hidup aku sepanjang bergelar pelajar UPSI
pertama skali
aku dengan rasa bangga n duka citanya na umumkan yg aku adalh pemain basketball UPSI sem 2..
n kontrak aku tlah tamat pada malam tadi..
bru jew tamat..
oyeahhhh !!!
sbnarnyerr..tadi ade test basketball..
n bangge aku na gtaw korang yg buat pertama kalinya n kedua kalinya aku menjaringkan gol mase test tuk free trough td...
percubaan diberi 3 kali..
aku bejaya jaringkan 2 kali..
alhamdulillah...

lpas2 abis jew klas basketball td..
aku n ROSNI RASID copek2 balik
besiap lak utk g dinner last biro kebajikan

mule2 skali sebelum aku telupe...
aku na ucap terima kasih sngat2 kpd semua rexco2 kebajikan n kemasyarakatan KHAR sbb dah memeriahkan jamuan makan malam seindah kenangan mlm ni..
bahagianyaa...

alhamdulillah...
aku bersyukur..
dah setahun akhirnya aku bergelar rakan exco untuk biro kebajikan..
dan skrang tinggal brape hari jew na abis..
aku xsangka yang aku akn terpilih utk jadi rexco ni
dah akhirnya
banyak pengalaman pahit manis aku lalui ketika bergelar rexco dalam biro ni

terima kasih sangat2 
kenangan dinner mlam ni akn aku abadikan dlam blog ni n dlm aty aku
aku sayang biro kebajikan
lpas nie dah ta da meeting
msti aku rindu dgan biro ni..

event tadi memng the best lorh !!
ciap men tukar2 adiah lg..
to kak ecah...mug akk sangat chumel..time kasih...
hehee

^_^

semoga mlam ini..menjadi malam yang paling indah dan ta dpt aku lupekan
next sem..
plih rexco kebajikan lagi laa...
na try berkhidmat under exco baru..
yeaaahaaaa  !!!

p/s to ollz
setiap perkara jika dilakukan dengan penuh keikhlasan, pasti korang akan dapt rasakan kenikmatan dan keseronokannya
percayala...

^_^

jumpa lagi
luv u ollz !!




No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik