cinta pada seseorang akan membuatkan kita rindu, cinta pada Allah akan membuatkan kita ingat padaNya, cinta pada kampong akan membuatkan kita sentiasa rindu dan sentiasa mengingatinya

Thursday, March 24, 2011

pEngaAlaMan MenJadI feSi

salam ollz !!
waaaa..
penat deyh hari ney !!

pengalaman jadi fesi ??
bunyi cam banyk kerja jew an..
hahaaa...
tuk pengetahuan u ollz
semalam students dari SMK BENUT (kalo xclap aku) dtg wat lawatan kat UPSI

budak2 neyh datang dari jeyb (johor)
dak2 neyh amik seni n ada jugak yg amik sejarah..

nak dijadikan cerite la
dak2 ni diuruskan under MAJOR (mahasiswa anak johor)
tp..
aku sebenarnye under MAMPAN (mahasiswa anak pahang) 
hahaaa
sesaje berhijrah sejenak di negeri jiran..
tolong2 ape yg patot..

memng agak seronok la..
tp busan pon ade..
ditambah pulak dengan mengantok lagi..
dak2 neyh jelajah kat sekitar fakulti seni jewp !!

yg paling aku taleyh lupe..
aku, kinah, kecik, n mira
tak rase pon mcam kami ni fesi
terase cam kami pon students cm dyorg gak
(xsdaw dri sejenak) haha
mane taknyer..
kitorg berempat mane la pnah melanggat smpai kew hujung kampus (fakulti seni) tu hah !!
dah la semuanya seni..
memng tertarik2 la minat kami sume..
dah siap plak tuh jadik jakun sekejap ble tgk projek dak2 seni buat design dalaman rumah !!
hahaaa

memng pengalaman btol lah !!
pastuh na ajak dak2 neyh rehat.
kami tetibe terase aneh bile ketua fesi kate kite duk kat kafe
mane datang plak kafe kat hujung2 dunia tuh ??
hahaa..
ternyata aku memng buta UPSI lagi...
yg aku taw kawasan2 sekitar fakulti aku jew..
kuehkuehkueh 

sangat menghampakan..
dah tuh ciap boleh sesat plak tuh dekat bangunan fakulti seni dan muzik
memng KREDIT r kat ENGINEER yg wat bangunan tuh
memang BERSENI abeh la...
hahaaaa

itulah pengalaman aku jadi fesi yg ta brape na fesi sangat
yg penting dak2 SMK BENUT da best lah !!

p/s to korunk
timbalah pengalaman sebanyak yg mungkin brulah senang idop
^_^

huarghhh !! ngantok sudah !!
nytez sume..
sayonara

No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik