Live Your Life!! Lets Go Crazy

Tuesday, March 15, 2011

berakhirlah suda~

salam muhibah buat semua
kini...
berakhirlah sudah hari lahirku yg ke 20

seakan-akan tidak percaya dengan angka itu
itulah aku
tak dapat nak terima kenyataan
haha
tp adat la tuh
lama-lama..kne telan jugak
aku sudah dewasa

kini
bermulalah langkah aku sebagai seorang yg lebih dewasa

sepanjang hari ni..
aku rase happy+sedeyh+terharu
sumenye dapat aku rase dlam masa seharian ni..
pagi tadi kan..
mak kite anta mesej wish bufday kat kite..
hwaaaaa...
hati ini sungguh sayu apabila menerima mesej itu
sangat2 terharu
syunk mak n bapak sangat2.
.


kredit to my love
NURUL SYUHADA BINTI RAZALI

sangat cantek hadiah itu
i really love it
thanx yaw..
muaaaahx
syunk kamu
kamu kawan yg paham diri sy
terima kasih kerana memahami diri saya

dan..
tak lupa juga buat 
MOHD KAMAL BIN RAHMAT
really like ur present
haha
thanx sngt2 k..
rase cm na wat frame jew..
wat tatapn..
hahaha

turut tidak dilupakan..
kredit diberikan juga kepada
ROSNI BINTI RASID
for the treat
luv u kak ros
i really appreciate that..
muahx ! muahx !

thanx ya'll
kerana tinggalkn kesan dalam hati ini buat sambutan hari lahirku yg ke 20
trime kasih sngat2
syunk korunk


No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik