Live Your Life!! Lets Go Crazy

Saturday, April 23, 2011

~KeTupaT PalAs mAk L0Ng~

Assalamualaikum..
ummm...rindunyer na mkan ketupat palas mak long aku
mane taknye, stahun skali jew dpt rase..itu pun time raya

nsib baik la raye da nak dekat..
haha..(xcited melebey2) puase pon blom...

terase mcam aneh jew kan apsal la tetibe aku leyh TERindu kat ketupat palas maklong aku..
haha
sbnarnyer...
sebentar tadi, bundaku yg terchenta koll 
then ckap punye ckap..tetibe bundaku menjelouskn aku dengan penyataannya yang begitu membuatkan aku rase cam na wat lndasan bullet train dr KHAR trus kew umah tok aku..
haha
bunyi penyataan tu begini...
mak : ko taw tak angah, semalam mak, acik n mak long ko buat kenduri
aku : hah !! kenduri ape plak dah mak ??..
mak : kenduri makan ketupat palas, kitorang bahagikan tugas, mak long ko buat ketupat palas, acik pulak buat kari daging. ko taw angah !! cup cap cup cap tangan menyinggah atas meja..

hah !!
cm tuh la ape yg kami bualkan
dah tetibe lak rase rindu yang amat sangat na mkan ketupat palas sambil menghirup udara kampong
pendek kate ketupat palas mak long memang menyengat r !! 

walaucam ne pon..
aku tetap kena sabar..ta lame da pon na cuti sem..

p/s: penantian itu satu penyeksaan !!





No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik