Live Your Life!! Lets Go Crazy

Saturday, May 14, 2011

ya Allah...bahagianya~

Assalamualaikum..
apa kabar korunk sume ??
terase cam lame plak aku ta mengaktifkan otakku ini...
dan akhirnya ilham datang pada pagi ini..
alhamdulillah..
ya Allah..
aku bersyukur sangat2 padaNya kerana hari ini aku rase bahagia sangat..
aku tak taw knapew aku leyh rase cm neyh..
mungkin sebab blog tuh...
ketabahan dan kasih sayang yang tak ternilai harganya ditambah pula dengan jodoh yang kuat antara mereka membuatkan aku turut merasa kebahagiaan itu...
mudah2an kehidupan mereka bahagia hingga ke akhir hayat
^_^

ya Allah..
seandainya aku dijodohkan dengan insan yang benar2 menyanyangi diri ini dan menerima segala kekurangan diri ini..aku bersyukur ya Allah..
bukan rupa menjadi ukuran..
budi pekerti yang ku sukat..

ya Allah..
hati ini makin sunyi..
makin berat dan sukar hati ini untuk menerima mereka..
segala kelukaan, kedukaan yang dilalui sudah cukup untukku mempelajari erti kematangan..
mudah2an Engkau permudahkan segala apa yang aku lakukan
ya Allah..

ya Rahman , ya Rahim..
aku harapkan kebahagiaan yang kurasa ini dapat kurasai lagi suatu hari nanti bersama insan yang dipilih olehMu untukku..
aku akan terus menanti saat2 terindah itu...

p/s to ollz..
teruslah menanti kerana penantian itu tidak semestinyer berakhir dengan kepedihan



No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik