Live Your Life!! Lets Go Crazy

Monday, June 20, 2011

ceritera cuti aku

Assalamualaikum..
amboi.....amboi !!
lame sudah aku ta mengarang 
almaklomlah buzygirl la katekn..ngaaa~
ceritera cuti aku ???
ummm...ape yg aku buat time cuti sem ni yek ??
aishh !!
org len da sebok2 cri kijew n da kijew pon, aku still lg duk tecongok kat umah..haha
bese la tuh..

1st day cuti..aku da jejakkan kaki kt kampong aku rompin...
perkhh !! memng rindu aku tuh terlerai bile saje tapak kaki aku jejak bumi rompin...
dapat jumpe atok n family makcik...memang happening !!

2 or 3 ary lpas tu aku balik sat kat umahku syurgaku...haha
tp hanya sejenak jew aku balik
seminggu lpas tuh aku balik rompin smule sbb na amik lesen !!
yesss !!
lesen yew rakan2 LESEN...hakhak
pasneyh leyh la aku mrempit satu rompin..haha
awi sabtu 2minggu lpas aku g trengganu..bejalan n melancong jew la kijew aku nmpknyer...

dlam mase cuti ni jugak aku n geng2 aku na wat reunion kat Penyabong, Endau Rompin..
aku tepakse balik umah sat sbb na wat meeting ngn geng2 aku..
so tepakselah pulang demi merancang renion ini..
yeaaaah !!
aku harap semuanyaberjalan dengan lancar tanpe sebarang masalah...
insyaAllah..
korunk doakn yek !!
ok la
jumpe lagi...
salam

No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik