Live Your Life!! Lets Go Crazy

Thursday, June 23, 2011

yesz !! akhirnya ^_^

Assalamualaikum..
akhirnya u ollz !!
finally !! yezz !! alhamdulillah ^_^
seronoknya aku ??
mcam la hari ni seronok jew sume..
haha..
ape yg seronoknyer ??..
umm...macam ni..
aku akhirnya pndai msak suda !! hehe =D
alhamdulillah..
sangat bersyukur..thanx to my beloved mum..
beliau lah chef kesayangan sy..

haaa..this is my omma photo.
cun ta ank dy..
hakhak...
menu yg aku msak td...ayam masak merah n sayur toge+sawi...
laris weyh !! hahahha
cepat benor abs..tak dan den nak menjamahnyer buat kali ke2..hahah
epynyerr duk kat rumah..
rumahku syurgaku..
hehe...

p/s to ollz: 
u ollz jgn la contohi sy..duk umah jew kijew.haha...tp duk umah pon jgn pikir gua duk tambah lemak jew..gua duk umah ni sambil menimba ilmu taw...

so korunk sume..gud luck yaw dlam ape jua yg korg lakukan..
i always pray for all my friend's sake..
see ya..
salam..



No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik