cinta pada seseorang akan membuatkan kita rindu, cinta pada Allah akan membuatkan kita ingat padaNya, cinta pada kampong akan membuatkan kita sentiasa rindu dan sentiasa mengingatinya

Friday, September 9, 2011

malam ini

Assalamualaikum..

knape dgan malam ni ??
ape yg ta kne dgan malam ni ??
ape yang dah jadi pada malam ni ??

hahaha..
macam2 soalan kluar kan ?? kan ??
sbnarnyer mlm td ade marhaban kat rumah..
lame dah ta tgk org marhaban..huhuuu
yg bestnyer membe keje aku yakni jun dtg...
then pelbagai gosip dah kuar...ape lg...hahaha

tp memng best lah..
mak ciap wat langsir bru lh..
shantek ouh !!
n pd malam ni aku tlah dedahkn identiti aku kt sorg hamba Allah ni..
hahaha
melambung2 pujian yg dy bg kat aku...da cm mael lambung da...
aku redha jewp dah org puji an..hahah

terime kasih kpd org yg memuji e2...haha

p/s to ollz
sekali skale join marhaban best jugak ouh !!

jumpe lg..
c yaa..
mate da berair ouh..
tdo dlu
salam



No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik