Live Your Life!! Lets Go Crazy

Friday, September 30, 2011

hari ini ^_^

Assalamualaikum...

hari ni memng penuh dengan pengalaman..
umm..
 pengalaman ape tuh..
huhu..
meh na habaq mai..

pg td dgan semangat n jayanya telah pergi ke key eyl besama2 kecik n nurul..
*ouh indahnya dunia tadak klass ari jumaat*
haha

kcing $$ kcing $$ kcing $$

adeyh ! duit keluar lg..
huhu...
g masjid india bukan maen lagi shoping slendang n tdung..

skali pikir kalo dah alang2 g baik bli tuk mak skali...
bile bli tuk mak tepikir lak pasal adik..
ouh keluargaku !!
hahaha
^_^

kegilaan aku terhadap angry bird ta dpt dibendung..
abs duit aku laburkan utk memiliki kerongsang "burung marah" tuh..haha
ouh dunia !!

duit $$ duit $$ duit $$
knape ko tank lekat kat aku huh !!

aku bsyukur sngt sbb perjalanan kami diberkati Allah..
setiap persinggahan kami mesti ade surau..hehe
1st time g pudu..
suraw dy luas n shantek !!
huhu..
ciap ade solat berjemaah lagi..kelaaaslahhh !!

mase na balik td..ade kes GEMPAK pnye..
pak cik bus n abg tiket gadoh..
kecian pak cik ue..
dy ta salah pon..
sebab kcik pon na gadoh..seb bek ta jadi na betumbok..
maklomlah darah mude..seb bek pak cik ue penyabor...
sumenye jd gare2 abg tiket ue suruh uncle ue ke depankan bus tuh..tetibe lak abg ue hot sbb uncle ue berenti kat tmpt yg spatotnyer..

tup..tup..
diorg be 2 ue memng da lame smpan pasaan marah..tnggu na lpas jew..
huhu..
bebakul gak la uncl ue bebel dlm bus..
ble azan bunyi dlm bus ue bru pakcik ue snyap..
smpai terbawak2 dlm bus..
memng kecian  
U_U

last but not least
akhirnya dapat gak aku merasa mkan TUTTI FRUTTI yang telah ditaja oleh bf kawan aku...
ouh lazatnya..
mai tgk mai !!



p/s to ollz...
explore and searching is a go0d learning

banyak berjalan, banyak dapatanyer
hehe  ^_^



No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik