Live Your Life!! Lets Go Crazy

Wednesday, November 24, 2010

Hari ini dalam sejarah...



Hepy ! hepy ! dan hepy...
Itulah yg aku rasa sekarang ni...
Gile r..mane x hepynyer...sumer urusan jadual aku da setel sesetel yg mungkin...alhamdulillah..memang lega asenyer...
Dah la paper penting aku sumenyer da selesai..memang aku sangat2 nantikan detik terakhir jwb paper membunuh (tak lain ta bukan..kalkulus ^_^) 23hb awi tu n skang yg tinggal paper kenegaraan n wacana..
Ape ade hal..(belagak plak aku ni) haha  ^_^
Memang seronokronok la aku ghase..
Ditambah pulak dengan sejarah menonton movie seharian (memang ta hengat dunia da) BOF da setel..KKKG (khabi kushi khabi gham)..esok ape pulak yek ??..
Haha..                       
P:s to korunk
Rajen2 la blajo..jgan contohi aku ni...tp skali skale ape salahnyer..lepas tension la katekan..ahahah ^_^
Gud luck 0llz..

No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik