cinta pada seseorang akan membuatkan kita rindu, cinta pada Allah akan membuatkan kita ingat padaNya, cinta pada kampong akan membuatkan kita sentiasa rindu dan sentiasa mengingatinya

Monday, November 15, 2010

akhirnyaa....

assalamualaikum...
salam satu malaysia !!
akhirnyaa...segala yangku lalui tlah pun selesai...
thanx to KAK ROS n ta lupe gak MYSIS (sbb ta wat pangai mase kitorg na daftar)..
walaupun masih ade lg perkare sketul dua yg msih serabot (ADE AKU KESAH)..hahaha  ;p
jagan biarkan hidup aku diselubungi KESERABOTAN !! huhu  ^_^
kesimpulannya di sini, aku sangat gumbire awi ni ( ditmbh pulak dgan kluarga n my boy ta lupe gak ROSNI RASID yg bnyk support aku ) lub u all lah !!  ^_^
jadi, malam ni...nyenyak lah aku tido nmpaknye (mcam la slame ni xnyenyak..haha)
p:s/buat korg..
setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya !!
adioss !!

No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik