Live Your Life!! Lets Go Crazy

Monday, November 1, 2010

keRetA iDamAnku !!!.. ^_^

hurm...
bile dfikir2 balik...memang masih awl lg tuk kite pikirkan kreta ape yg kite nak gune...
tapi...ape yg aku tls ni sekadar tuk luahkan jew...
just suke suki..
name pon siti punyer kan...lalalalala  =DD 
hah !!
berbalik kepada tajuk kite....
kereta idaman ??...
kalo na fikir memng banyak pilihan kreta yg aku naaaaak saaangaaat miliki !!
tp yg aku memng sawan sangat kreta ney hah cap MITSUBISHI..wallah !!
gempak ouh !!
memng skali dapat SUMPIT tamow tukar laen...
ngahahah  ^_^
ni yg aku ckap ni korg taw tak rupe dy cm new...??
hurmmm...
aku anggap jew la korg tataw (sbb memng na ltak gmbar kasi cun skit)
ta knal make ta CINTA ~!!..
tadaaaaaaaa~

haaaaaaa~ ni la dy BUAH HATI PENGARANG JANTUNGKUH !! haha...skali dapat takkn ditinggalkan ouh...name kreta ni MITSUBISHI LANCER EVOLUTION VIII (european version)...
amacam ?? hehe  ^_^
so, bwat sesiapa yang ade atau memiliki kreta sejibik sejibon cm ney...
bley la ye pas ney...tinggalkn num phone (gtaainyerr)..lalalalala   ;p
to ollz !! slamat memiliki krete impian korg...hehehe  ^_^
c yaaa~
salam..  ^_^

1 comment:

jOm mEngKriTik