Live Your Life!! Lets Go Crazy

Wednesday, June 6, 2012

He Eyh ! JuNe SuDa !

assalamualaikum..

fuh ! almost 2 months, there were no updating for gadis kampong !
daymmm rindu sesangat kat gadis kampong !!
huh !

banyk perkara yang dah aku lalu sepanjang 2 bulan ni..
orang kata makin lama masa makin banyak pengalamannye..
pahit, manis, tawar sume ade..
cukup rasa lah orang kata...
^_^

1st tragedi yg paling sedih dalam hidop aku sepanjang 21 tahun ni...
kehilangan insan yg tersyang..
nenek merangkap atok dan juga penghibur hati aku dah pergi tinggalkan kami buat selamanya...
hanya Allah yg tahu perasaan aku bile terima panggilan sekitar 2.00 A.M tanggal 14 May 2011..
dapat tahu je..hati rasa nak balik...tp...
esok ada kuiz n jauh pulak na balik di+ mak pulak tak bagi..
jangan tanye kenapa mata aku bengkak pagi tu !
dalam seminggu tu muke atok tak pernah lekang dlam ingatan aku
bile teringat je mesti cry punye..Allah  T_T
'Allah lebih sayangkan atok'
al-Fatehah buat atok

kesedihan aku ni telah terubat dengan mengikuti program UA (university embassador) anjuran HEPA UPSI..ok ! niat na balik tak jadi sebab memng nak pegi sngat kat program mcam tu...
program dibuat kat kelantan yakni SK Kemubu, Kuala Krai..
memang best la kate koi !
for da 1st time dapat g kelantan n join kluarga angkat !
wow !
perasaan yang susah untuk digambarkan  ^0^
at the end of da program
bole pulak terdapat hadiah dr adik2 ni ! kus semangat !
terharu i !  ^_^
thanks adik2 SK Kemubu...
sume orang kampong daymly owesome ! cg dy memng sngat best !
makin lama duk sane makin gemuk aku..haha...makan je keje....g skolah je makn..aish ! demok la den ! haha
my adopt family...seriously enjoy ! sayang ma (MUNOH a.k.a KAK YAH) !
nasi lemak ma memang da best !


ok next 2 week FINAL EXAM coming with full of unexpected story !
haha !
seriously..
tak penah2 aku stdy bagai nak rak for da exam ! but dis time such a miracle thing that i'v done ! 
ta beganjak dr meja stdy...
almaklomlah..exam 3 KILLER paper beturut2 !
wallawey !
1st paper-4 jun : financial acc 1
2nd paper-5 jun : statistic & app  
3rd paper-today (6 jun) : management accounting

fuh !
2 papers to go ! yeahh !

date : 9 jun 2012
subject : numerical method

last but not least !

date : 16 jun 2012
subject : pengurusan pembelajaran


fuuuh !
banyak ouh aku cite ! 
trima kasih kerana sudi baca apa yang aku tulis ni ! huehue....
sayang gadis kampong !

p/s from gadis kampong tu uolllz !
sebanyak manapun pengalaman kita dapat, jangan pernah kedekot untuk berkongsi dengan geng2 uolls ! keep it and apply it in ur life ! 

No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik