Live Your Life!! Lets Go Crazy

Monday, October 10, 2011

hanya Allah yg tahu

Assalamualaikum...

ya Allah..
seandainya aku mampu merubah masa ini,
akan ku ubah ke masa silamku,
kerinduan yang teramat sangat terhadap sahabat-sahabat perjuanganku,
hatiku tidak pernah kosong dengan kegembiraan yang dikongsikan bersama sewaktu dahulu,

tetapi kini....
hanya Engkau sahaja yang ada dikala aku kesedihan mahupun aku peroleh kegembiraan..
Alhamdulillah...
aku bersyukur kerana aku tidak keseorangan...

ya Allah...
terkadang hati ini mencemburui mereka yang punya insan yang menyayangi mereka..
tatkala aku..
terus sendiri tanpa peneman yang setia mendampingiku..

aku tahu dan aku yakin..
mungkin belom takdirku lagi untuk mengalami perasaan itu...
aku akan terus menunggu...
menunggu sesuatu yang pasti akan menjadi milikku kelak..

insyaAllah..

dengan berbekalkan doa, aku akan terus menunggu BAKAL IMAMKU hadir menceriakan kehidupanku kelak..
mudah-mudahan semuanya dipermudahkan olehMu
AMIN

^_^

No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik