Live Your Life!! Lets Go Crazy

Monday, October 3, 2011

ape semua ni ??

Assalamualaikum...

pagi yang begitu ceria..
malam yang sungguh hiba..

ya Allah !!..
ape dosa aku dah buat ni ??
kenapa mesti jadi mcam ni ??

sayang ??
ape itu sayang ??
hahaha
meaningless

bile hati da hancur
air mata mengiringi..
hanya dengan harapan yg luhur
hati ini takkan disakiti lagi
air mata takkn berlinang lagi

cukuplah semua yg aku lalui..

NOW focus on stdy !!
CEREER IS EVERYTHING, LOVE IS NOTHING

wahai sang pengguris hati
hari ini air mataku membasahi pipi
hari ini hatiku berkecai lagi
jika hari ini kau cabar gadis ini
aku yakin dengan takdir ini
takkan aku mendekatimu lagi

bersendiri adalah jalan terbaik buatku
aku yakin dengan takdir Allah

BERSABARLAH WAHAI SANG HATI
JANGAN KAU PERNAH MENGALAH LAGI
JANGAN KAU PERNAH DISAKITI LAGI
JANGAN SESEKALI KAU MENGINGATI KEPERITAN INI LAGI





No comments:

Post a Comment

jOm mEngKriTik